Ballingslöv

KUND: Ballingslöv
KATEGORI: Kampanj
PRODUCERAT: 2017


Uppdraget: Att under 2017 marknadsföra Ballingslövs fyra olika kampanjer. Annonsernas innehåll och utformning blandar varumärkets image tillsammans med ett tydligt konkret erbjudande.

Resultat: Ballingslöv är mycket nöjda med resultatet och märker särskilt stor stor effekt de dagar annonsen är i tidningen. Antal införanden per kampanj har varit olika beroende på kampanjens storlek.

 

  • Ballingslövs sommarkampanj

    Printannonser i Borås Tidning

    Tre införanden. Annonsformat 122×178 mm
    112.000 unika läsare

    Outsider, scrollsäker på bt.se

    30.000 visningar

    ”Vi är mycket nöjda med årets marknadsföring av våra kampanjer i Borås Tidnings kanaler. Vi kommer därför att fortsätta med samma upplägg även nästa år. Vi märker extra tydligt av den dagen annonsen är i tidningen.”

    Kai Natri

    Butikschef Ballingslöv Borås